De Tassensite

  • Voor 16.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis
  • Bij bestellingen boven € 70,00, géén verzendkosten
  • Voor advies en informatie kun je 020 49 72 537 bellen
  • |
  • |
  • Registreren

Veel Gestelde Vragen (FAQ)

  • Worden mijn persoonlijke gegevens wel vertrouwelijk behandeld?
    Ja, persoonlijke gegevens worden zeer vertrouwelijk behandeld, worden niet verkocht of verhuurd en uitsluitend
    gedeeld met samenwerkende partners zoals Post.nl die de gegevens nodig heeft voor het verrichten van verzendingen en/of e-mail notificaties.

    Voor je registratie bij De Tassensite heb ik je naam, e-mailadres en telefoonnummer nodig.
    Bij een online bestelling heb ik je factuuradres, verzendadres en betaalgegevens nodig.
    Deze gegevens worden zo nodig gedeeld met een betaalpartner ter controle van jouw bestelling.
    Lees mijn Algemene voorwaarden voordat je een bestelling plaatst.

 

 

  • Ik wil graag telefonisch bestellen, kan dit?
    Ja hoor, bel even naar 020-4972537, van maandag tussen 15.00 uur en 20.00 uur en dinsdag t/m zondag tussen 10.00 uur en 20.00 uur, en ik sta je graag te woord.
    Of als ik niet in de gelegenheid ben de telefoon te beantwoorden, laat dan een bericht achter en ik bel je zo spoedig mogelijk terug.

  • Wachtwoord vergeten?
    Als je wilt inloggen en je vult het verkeerde wachtwoord in, dan kom je automatisch op een pagina, waar je het opnieuw kunt proberen, of, als je nog geen account hebt, je kunt registreren. Tevens zie je daar, rechts, de vraag "Wachtwoord vergeten?". Klik daaarop en vul je e-mailadres in. Je krijgt dan automatisch een reset link per mail toegestuurd.

     
  • Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
    Indien een artikel niet op voorraad is, wordt dit weergegeven bij de tas.

     
  • Hoe vind ik de juiste maat voor een laptop?
    Je kunt hiervoor de maattabel gebruiken. Zie: "Maten van Laptops". maten laptops



  • Is het betaalproces veilig?
    Alle gevoelige en creditcardinformatie die je aanlevert wordt verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL) technologie,
    die jouw informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt gestuurd. Zo wordt de informatie beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik.
    Naast SSL-encryptie maakt PaySquare gebruik van 3-D Secure. 3-D Secure vormt een extra
    stap bij het plaatsen van je bestelling die is bedoeld voor jouw veiligheid.

    Je wordt beschermd tegen misbruik van jouw creditcardnummer omdat je vóór de betaling eerst je identiteit moet bevestigen.
    Alleen jij als rechtmatige eigenaar kan dan een internetbetaling met jouw creditcard doen.
    Ik neem alle mogelijke maatregelen om te garanderen dat onze zakelijke partners aan wie ik gegevens doorgeef, jouw gegevens voldoende beschermen.

  • Op welke rekeningnummer moet ik een elektronische betaling doen?
    Stuur betalingen naar:
    Bedrijfsnaam: De Tassensite
    IBAN nummer: NL63INGB0001599289
    Swift / BIC nummer: INGBNL2A


  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
    De Tassensite streeft ernaar bestellingen die voor 16.00 uur bij mij binnenkomen dezelfde dag
    te versturen, indien het item op voorraad is. En dan is het meestal de volgende werkdag dat 
    je de tas zult ontvangen.


  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    De verzendkosten zijn €4.95 onder een order bedrag van € 70,00
    en boven de € 70,00 
    zijn deze voor mijn rekening. (Echter bij het retourneren van de tas zijn de verzendkosten € 6,95 voor jouw rekening.)


  • Verzendkosten naar België en Frankrijk
    De verzendkosten zijn naar België en Frankrijk zijn bij een order onder de € 70,00 tot
    2 kg. € 14,65 (verzekerd) en boven de € 70,00 tot 2 kg. zijn deze € 7,30. (bij het retourneren zijn
    de verzendkosten € 14,65 voor jouw rekening.)
    Indien je de retour zending op een andere manier wenst te versturen is dat voor jouw rekening.
    Bij een bestelling vanuit Duitsland gelden andere tarieven deze worden verzonden tegen de door Post.NL gehanteerde tarieven.
    Neem hiervoor contact op met info@detassensite.nl


  • Kan ik mijn bestelling volgen?
    Ja,
    bij een pakket verzending ontvangt je, zodra je bestelling is verzonden, een email met een Post.NL trackingnummer.
    Post.nl


  •  

  • Wanneer kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?
    Er kunnen een paar dagen zitten tussen de ontvangst van de door jouw geretourneerde artikelen en het retournerings-proces. Ik stort het bedrag terug op je rekening zodra ik de tas of tassen ontvangen hebben. De terugbetaling vindt binnen een periode van maximaal 14 dagen plaats
     
  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
    Je kunt een email sturen naar info@detassensite.nl of bellen naar 020-4972537.
    Ik ben telefonisch bereikbaar van maandag 15.00 tot 20.00 uur en op dinsdag t/m zondag van 10.00 tot 20.00 uur, behalve op feestdagen.
    Indien ik telefonisch niet bereikbaar ben, kun je een bericht achterlaten en dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.

     
  • Hoe kan ik me afmelden van de nieuwsbrief?
    Als je ons een e-mail stuurt, zorgen wij voor verwijdering uit het nieuwsbrief bestand.

  • stuur een mail
Onze merken

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

© Copyright 2017 De Tassensite - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »