De Tassensite

  • Voor 16.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis
  • Bij bestellingen boven € 70,00, géén verzendkosten
  • Voor advies en informatie kun je 020 49 72 537 bellen
  • |
  • |
  • Registreren

Verzenden - retourneren - klacht

verzenden van je product
Je tas wordt ingepakt in stevig karton, dat tegen een stootje kan met daarom heen een mooi inpakpapier.
Z
o is het een cadeautje om een tas te ontvangen van De Tassensite.
Wil je een speciaal inpakpapier!? Dat kan natuurlijk, even een mail naar: info@detassensite.nl

                   GRATIS  √          EXTRA SERVICE   √        

Wanneer je voor 16.00 uur een tas bestelt, wordt deze dezelfde dag met Post.nl verstuurd en meestal 
heb je de tas de dag daarop dan ontvangen, behalve als je de bestelling op zaterdag en/of zondag doet.
Dan duurt het even langer! 

De verzendkosten wil je natuurlijk ook wel weten! Die zijn € 4.95 onder de € 70.00, 
en boven de € 70.00 betaal je helemaal niets.
Helaas geldt dit niet voor bestellingen vanuit België, Frankrijk en Duitsland.
Deze zijn onder de € 70.00 - € 14.65 
en boven de € 70.00 - € 7.30. (tot 2 kg.)
De bestelling daar naartoe zal ook wat langer duren dan één dag.




retourneren van je product
Retourneren

Natuurlijk kan een tas wat tegen vallen of de kleur is niet helemaal wat je wilt, de één vindt bruin, bruin
maar iemand anders vindt dit juist cognac! Dus soms is dat lastig te omschrijven. De afmetingen van een
tas staan altijd bij de beschrijving, dus als er staat 1 cm diep, tja dan kun je daar geen laptop in kwijt!
Even de centimeter erbij pakken en dan weet je het (het is maar een idee!)
 
Je heb 14 werk dagen de tijd om te melden dat je de tas terug wilt sturen nadat je de tas heb ontvangen en nog eens 14 dagen on de tas terug te sturen na
ar: De Tassensite, Eikenlaan 16, 1161 TR, Zwanenburg.

Helaas zijn die verzendkosten (€ 6.95) dan wel voor jouw rekening. (basis pakket) 
En vanuit België en Frankrijk zelfs €14.65 (tot 2 kg.) (verzekerd)
Wil je op een andere manier verzenden dan is dat jouw keuze.

Het zou leuk zijn om te weten waarom je de tas terug stuurt. Dit is niet verplicht maar het wordt 
wel gewaardeerd en dat kan ook weer via: info@detassensite.nl 

En als je dan zo lekker bezig bent, het liefst zie ik de tas terug in de orginele verpakking, deze kun je inpakken met krantenpapier zodat ik de doos weer kunnen gebruiken (recyclen hé) 

Zodra ik de tas hebben ontvangen dan wordt het aankoop bedrag binnen 14 dagen teruggestort 
op je rekening.
Meer informatie over het retourneren vind je hier

Heb je een klacht?
Ik raad je aan om bij een klacht eerst dit bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@detassensite.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via: Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze merken

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

© Copyright 2017 De Tassensite - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »